Saturday, 26 February 2011

lelaki n lelaki

Arel terjumpa semula (1)
Aku pergi kenduri rumah sedara hari sabtu yang lalu, oleh kerana jauh jarak dari rumah so aku terpaksa lah bermalam kat sana aja, memang dalam hati terasa mesti tak syok punya memandangkan kat kampong tu agak sunyi dan terpencil lagipun aku bukan ada geng kat sana walaupun aku pernah jugak beberapa lama dulu lepak kat area situ masa lepas sekolah menengah dulu dan mencipta skandal skandal songsang ngan remaja kat situ. Aku skandal ngan arel, masa tu dia masih belum baligh.kau orang agak lah darjah berapa.., Shah budak tingkatan II dan Jai budak tingkatan I. Dia orang ini selalu lepak ngan aku malam malam dan selalu tidur kat rumah arel yang memang ada ruang macam wakaf kat tepi rumah dia tempat kami lepak sambil main guitar dan nyanyi sambil berbual kosong termasuk bercerita pasal seks dan cerita erotic yang lain...yang jadi tukang menambah perasa akulah sebab aku yang paling besar antara budak budak tu...sebab waktu tu aku dah jolok beberapa lubang jubur dah walaupun yang lain tu tak tahu pun pasal gay ni....
Nak reflex sikit lah cerita dulu, si arel ni and that boys yang selalu tidur bersama aku mula mula aku selalu peluk arel dan cium dia dan sesekali menggeselkan batang aku yang menegang dalam seluar pendek masa peluk dia sehinggalah suatu malam masa arel yang selalu duduk atas ribaan aku sambil lepak kat tepi jalan kampong tu memegang batang aku yang sedang menegang dengan selamba sambil tersenyum. Yang best tu budak belum baligh tu siap urut urut batang aku lagi hehe.. dan batang dia pun aku raba dan memang dia pun stim... semenjak hari tu setiap malam sebelum tidur, arel yang selalu ada disebelah kanan aku akan aku cium dan aku raba termasuklah menyuruh dia lancapkan konek aku setiap malam...dan mulut arel yang comel tu berjaya juga beberapa kali menghisap batang aku yang terlalu besar untuk mulut kecilnya.. dan setiap malam jugaklah jubur arel akan bermandikan air mani aku, tetapi arel pulak akan suruh aku lancap konek dia yang baru dalam 3 inci panjang tu sampai dia rasa geli dan rasa nak pancut walaupun memang tak ada air mani yang keluar lah...sebelum membenarkan aku menggeselkan pelir aku kat lurah jubor dia sambil dia tertidur lena....dan Shah dan Jai disebelah kiri yanhg sesekali aku jadikan tempat aku meraba konek dia orang yang baru remaja semasa dia orang sedang tidur. Beberapa kali jugak aku dapat menghisap dan memancutkan dan menelan air mani Shah yang memang cute, putih pulak tu.. tetapi esoknya kami akan buat macam tiada apa yang berlaku walaupun ada sekali tu shah merungut kat aku yang zip seluar dia selalu terbuka waktu bangun pagi.. sambil senyum kat aku.. aku tahu dia pun suka memancut airmani nya sambil dilancap kan oleh aku.. Cuma Jai, aku hanya melancap air konek dia dua kali sebab dia ni budak yang selamba jer cerita kat orang lain jadi aku pun tak berani takut kantoi ngan abang and mak dia...
Setelah hampir dua minggu adegan memancutkan airmani aku di celah jubur arel disambung melancapkan konek 5 inci shah yang cantik diselaputi bulu pubic yang baru tumbuh. Hanya mengambil masa tak sampai lima minit setiap kali aku lancap dan hisap batang shah mulut aku akan dipenuhi airmaninya yang cair(masih premature) dan manis.. itulah minuman ku setiap malam sebelum tidur.. dan selama itulah shah akan buat selamba macam tak ada apa yang terjadi antara kami. Batang aku yang mula meresah sebab asyik gesel lancap aja mula memberanikan diri setelah lebih dua minggu melakukan adegan lancap ngan arel dan bila aku tengok si arel dan macam saying sangat kat aku dah macam sepasang kekasih dan kami pantang ada peluang selalu kiss mulut aku mengambil keputusan nekad walaupun aku tahu risikonya tinggi, lubang sempit teruna kecil arel aku nak nodai malam tu.

Macam biasa selepas aku urut konek arel dia akan melurutkan seluar panjangnya hingga melepasi paras jubur supaya aku boleh melakukan adegan onani dengan menggeselkan dicelah bontot dia. Tapi malam yang tak akan aku lupakan tu, aku tukar strategi. Selepas aku dan mengocok konek arel sampai dia puas dan mula tidur aku tak terus melancap tapi menunggu sampai shah yang mula ketagih untuk dilancap hampir setiap malam tertidur. Bila aku dengar dengkuran halus shah aku pun mula menarik zip seluar warna beidge nya. Tetapi agak ketat sikit tetapi Berjaya jugak aku meloloskan konek shah keluar dari underwear birunya yang lusuh. Batang segar shah yang tercack ketas dihiasi bulu halus sekitar bukaan zip dan celahan underwearnya aku urut dan hisap dan tak lama ia mula berdenyut denyut dan pancutan airmani yang tak berapa banyak sebab setiap malam dipancutkan oleh ku pun keluar aku ludah ke tapak tangan dan aku sapu kat batang pelir aku. Setelah aku tarik balik seluar dan zipkan semula seluar shah aku pun berpusing kea rah adek manja ku yang sedang tidur dengan belakang punggung yang terdedah setia menanti seperti malam malam sebelum nya dan kali ini aku akan mengambil satu langkah yang lebih berani dan boleh memusnahkan masa depan ku kalau silap silap langkah haha...
Aku urutkan batang konek ku yang berkilat di basahi dengan air mani shah bercampur air liur aku dan juga menyapukan cecair itu ke jubur arel yang sedang lena nyenyak. Perlahan lahan aku mainkan kat celahan burit arel dan arel bergerak sedikit seperti biasa seolah menikmatinya tetapi malam itu dia tak tahu yang aku akan menyakiti nya dengan tusukan batang belasan tahun aku yang sudah maksima tegang. Aku mula mencari dalam gelap malam itu spot yang betul dicelah jubur arel yang suci dan bersih. Aku menikam tepat kearah bukaan kecil lubang arel dan aku dengar arel mendengus dan menggerakkan badannya sambil menoleh kea rah aku.. abang sakitttt.....abang buat apa?....aku terus mencium mulut arel sambil memujuknya.. arel sayang abang tak? Dia mengangguk manja dalam kesamaran malam... abang akan masukkan batang abang perlahan lahan kelubang arel tetapi arel jangan kemut lubang.. arel kena teran sikit supaya lubang terbuka macam nak buang air besar dan rasanya sakit sikit tetapi sedap... arel agak ragu ragu walaupun lama juga aku terpaksa memujuknya setelah hamper 5 atau 6 kali cubaan menikam masuk batang aku ke dalam lubang anusnya tak berjaya.. sehinggalah aku terpaksa menekan secara kuat dan memaksa sekaligus sehingga menggeliat badan arel yang sedang mengiring menahan sakit akibat tusukan pertama menerjah lubang teruna nya yang belum tahu erti persetubuhan.
Aku menyetubuhi tubuh kecil arel yang aku sayang dengan penuh nafsu walaupun terpaksa bebrapa kali menyapu air mata arel yang menitis akibat kesakitan menahan perit tusukan jantan ku yang terlalu besar untuk jubur kecilnya. Arel sayang abang, walaupun sakit tapi sebab abang nak buat macam tu arel tahan juga... aku mencium arel sepuasnya menandakan aku juga sayang padanya.. dan malam itu macam macam janji dan kata cinta aku lafazkan...macam ni barulah dah pasti kita sepasang kekasih, arel isteri abang dan abang suami arel... setelah agak lama aku tujah keluar masuk dan aku tengok arel pun dah semakin biasa dengan tusukan aku malah mula menikmati adegan sodomi yang aku buat kat belakang dia... aku memancutkan air mani ku dengan banyak kat dalam lubang anus dia sebelum kami berdua terkulai tidur berdakapan sehinggalah paginya bila emak arel dating mengejutkan kami bangun dan arel yang masih dalam pelukan ku tetapi dibaluti selimut terus bangun dan emaknya yang memang sayangkan aku macam anaknya juga tak nampak apa apa perubahan kerana sudah biasa melihat kami berpelukan walaupun malam tadinya anak kecilnya telah aku jadikan korban seksual songsang kami.
Semenjak malam itu jubur arel adalah mainan ku setiap kali ada peluang dan bukannya diwaktu malam, malah disiang hari pun kami akan melakukan hubungan seksual dimana saja ada peluang dan lubang jubur arel sentiasa menjadi lembah pancutan airmani aku kerana setiap kali aku fuck arel aku akan pancut terus kedalam lubang jubur dia tanpa mencabut keluar batang aku...Arel kini telah qualified menjadi bottom kerana juburnya yang masih muda boleh aku sodomi tanpa ragu ragu dan dimana sahaja dan batang remaja ku yang memang selalu ghairah akan menjuburi lubang anus arel sehingga lubang arel semakin luas selama dua bulan cuti sekolah itu aku cukup puas merogol arel secara bare cock dan semenjak aku selalu dapat menjubur arel aktiviti lancap konek dan minum air mani shah yang comel mula berkurang dan aku tahu shah agak jelous bila aku mula kurang  pedulikannya sehinggalah selepas sebulan shah dah mula jarang datang tidur dengan kami tetapi masih datang datang lepak bersembang sambil sesekali meraba celah kangkangnya semasa aku bercerita tentang seks dan pada malamnya secara automatik, aku akan melancapkan dan mengulum  shah yang berpura pura tidur, cuma yang berbezanya aku dah berani mencium mulut shah sambil aku melancap dan melayan batangnya dan yang best tu shah akan melayan ciuman aku tetapi masih tanpa sebarang bicara walaupun semasa memancut kan spermanya shah dah mula mendengus  tetapi selepas selesai aku lancap dan batang nya kuhisap sampai dia terpancut dalam mulut aku, dia akan bangun dan balik kerumahnya yang terletak dalam 50meter saja dari rumah arel tanpa sepatah kata. Itulah yang lucunya kisah aku dengan shah tetapi itulah yang berlaku haha...aku pulak tak kisah asalkan jubur arel aku dapat jolok setiap masa dan batang shah dapat memuaskan aku dengan pancutan air mani yang hangat sebab arel ku masih tidak boleh menghasilkan airmani untuk ku...so aku dapat apa yang aku mahu dari kedua budak ni...
Hubungan aku dengan remaja ini terputus selepas percutian semester yang penuh kenangan tu...sehinggalah adegan terbaru bila aku bertemu arel dihari perkahwinan sedara aku.... aku bertemu shah yang sudah kahwin, anak satu dan arel yang kalau dulu arel belum pun boleh memancut airmani tetapi sekarang jantannya dua kali ganda tebalnya batang aku dan panjangnya sekitar 7 inci. Dan malam itu aku dan arel menikmati persetubuhan hebat, sehebat bakal pengantin hari tu...
(continue)

7 comments:

  1. Best cerita ko ni.Bila mahu sambung lagi? Aku setia tunggu sambungannya...

    ReplyDelete
  2. hai nk kenal boleh....... :)...... ada fb x kalau ada addlh fb saya...... name fb saya< plu muhd faiz 1......

    ReplyDelete
  3. Wah syok sampai keluar airmani

    ReplyDelete
  4. Best nasib baik arel tak bunting pusat tersembul..kalau tak lg best.

    ReplyDelete